در مقاله قبلی نه نکته اساسی برای افزایش جذب کاربران و افزایش فالور را بررسی کردیم در ادامه 5 نکته دیگر را با هم بررسی خواهیم کرد
9.توجه به رویداد های سنتی و فرهنگی
هر ساله چندین رویداد در کشور ها و فرهنگهای مختلف برگزار می شود بهعنوان مثال یلدا و عید نوروز از رویدادهای پرطرفدار سنتی در فرهنگ ایرانی هستند.
کاربران در زمان این رویدادهای سنتی، محتوای بیشماری را در شبکههای اجتماعی ممخصوصا اینستگرام منتشر میکنند و بهنوعی فعالیتشان افزایش خواهد داشت. در نتیجه کاربران بیشتری در دسترس برندها هستند. در نهایت این برند است که باید محتوای اختصاصی خود را با شخصیسازی و طراحی مناسب با آن رویداد، منتشر کرده و از درگیری شدن فالور ها با محتوا، استفاده کند.
10 - استفاده از متخصصین شبکه ها اجتماعی
این اقدام بیشتر توسط برندهای بزرگ انجام میشود و بهنوعی استفاده از تخصص افراد پیشگام در این صنعت است. روش کار به این صورت است که برای مدتی مشخص، مدیریت یکی از کانالهای برند مانند اینستگرام به فردی کاربلد و شناخته شده در صنعت مورد فعالیت سپرده میشود و او محتوا را با سلیقه خود در شبکههای اجتماعی منتشر میکند. این کار علاوه بر نشان دادن ارتباط عمیق برند با اینفلوئنسرهای صنعت مورد فعالیت، برای مخاطبان نیز جذابیت خواهد داشت و از تکراری شدن محتوا در شبکههای اجتماعی جلوگیری میکند.
درباره این سایت