جدا از پست هایی که در اینستاگرام می‌گذارید، هشتگ‌گذاری فوق‌العاده مهم است. کپشن، داستان عکس شما را روایت می‌کند اما هشتگ باعث می شود پست های منتشر شده در معرض دید میلیون ها کاربر باشد
وقتی یک کاربر به دنبال مطلبی می باشد که مرتبط با تجارت شما است، باید پست شما بین چند پست اول باشد، کاربردی ترین ابزار برای این کار هشتگ است

اگر این اتفاق نیافتد، شانس رقیب شما در بیشتر دیده شدن پستش بیشتر می‌شود. در نتیجه حجم فالوورهای رقیب شما بالا می‌رود

1.هشتگ های مناسب با پست خود را انتخاب کنید.این هشتگ ها می توانند مرتبط با حوزه کاری شما یا هشتگ هایی که توسط کاربران رقیب شما استفاده می‌شود باشد و همچنین تعدادی هشتگ هم انتخاب کنید که مختص شما و برند کسب و کارتان باشد که با این کار می‌توانید در برندسازی کسب و کارتان نیز گامی بردارید

2.حداکثر تعداد هشتگی که اینستگرام برای قراردادن ان اجازه می دهد سی عدد می باشد. از این امکان به طور کامل استفاده کنید در صورتیکه به هشتگ های نامربوطی تبدیل نشود و همچنین مشکلی برای اسپم شدن نداشته باشید. برای نمایش بهتر و حل مشکل اسپم شدن می‌توانید بخشی یا تمامی هشتگ ها را در کامنت اول نیز قرار دهید. تحقیقات نشان داده، هنگامی که از ۱۱ هشتگ به بالا استفاده کنید، بیشترین بازخورد را خواهید داشت.

3.برای انتخاب بهترین هشتگ می توانید از سایت هایی که هشتگ های پربازدید را به مشخص می کنند استفاده کنید. دو تا از سایت هایی که از هشتگ های فارسی نیز پشتیبانی می‌کند displaypurposes.com و hashtagify می باشند.قبل از اینکه هشتگ ها را در پست هایتان قرار دهید آنها را در قسمت سرچ اپلیکیشن اینستاگرام جستجو کنید و می‌توانید حتی چندین هشتگ های مرتبط با هشتگ شما را نیز ببنید و تعداد کاربرانی که از آن هشتگ ها استفاده کرده اند را نیز می‌توان متوجه شد.

منبع :datadesign


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها